Garancia és Szerviz
Jelen garanciális feltételek a Scart Kft (2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39.) (a továbbiakban: Scart vagy Forgalmazó) által üzemeltetett kereskedelmi portálon vásárolt, a Scart által forgalmazott termékekre vonatkoznak.
A jogszabályok szerint a fogyasztók (magánszemélyek) és vállalkozásokkal kapcsolatos garanciális feltételek eltérők.
Fogyasztók
A KÉSZÜLÉKEKRE a törvényben előírt tartamú garanciát vállaljuk, melynek időtartama általában
- a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 12 hónap,
- a 100 000 forintnál drágább, de 250 000 forintot el nem érő eladási ár esetén 24 hónap,
- 250 000 forint eladási ár felett 36 hónap.
Figyelem! A garancia a készülékekre vonatkozik és nem érvényes a tartozékokra, kiegészítőkre. Ezekre a termékekre is van garanciavállalás, azonban eltér a készülékétől.
- 6 hónap garancia vonatkozik a következő termékekre: hálózati adapter, hálózati kábel, stimuláló kábel, SpO2 érzékelő, mágnestekercs, ultrahang kezelőfej, akkumulátorok
- 3 hónap garancia vonatkozik a következő termékekre: tölthető elemek
- Nem vonatkozik garancia az alábbi terméktípusokra: egyszer használatos anyagok, gélek, krémek, öntapadó elektródák, testfelszínnel érintkező anyagok, higiéniai termékek, stb.
Vállakozások
A KÉSZÜLÉKEKRE érvényes garancia időtartama
- 12 hónap.
Figyelem! A garancia a készülékekre vonatkozik és nem érvényes a tartozékokra, kiegészítőkre. Ezekre a termékekre is van garanciavállalás, azonban eltér a készülékétől.
- 6 hónap garancia vonatkozik a következő termékekre: hálózati adapter, hálózati kábel, stimuláló kábel, SpO2 érzékelő, mágnestekercs, ultrahang kezelőfej, akkumulátorok
- 3 hónap garancia vonatkozik a következő termékekre: tölthető elemek
- Nem vonatkozik garancia az alábbi terméktípusokra: egyszer használatos anyagok, gélek, krémek, öntapadó elektródák, testfelszínnel érintkező anyagok, higiéniai termékek, stb.
Fontos információk
- Az általunk kibocsátott számla egyben garancialevél is. A garanciális kötelezettségeink ettől érvényesek, nincs szüksége más dokumentumra, további `bizonyítékra`.
- A termék számláján rögzítésre kerül a termék gyári száma. Kérjük, hogy ügyeljen arra, hogy a készüléke gyáriszámát tartalmazó matricát megőrizze.
- A termékre vállalt garanciaidőt a termékre vonatkozó számlán feltüntetjük.
- A garancia kezdete a számla kiállításának dátuma.
- Gyári számmal rendelkező termékkel kapcsolatos garanciális probléma esetén Önnek nem szükséges számlamásolatot vagy garancialevelet bemutatni, elegendő a termék gyári számára hivatkozni.
- Rendszerünkben azonosítani tudjuk a termékkel kapcsolatos adatokat és a garancia érvényességét.
- A forgalmazott termékek többsége vonatkozásában cégünk biztosítja a garanciaidőn túli meghibásodásokra vonatkozó szervizt.
- Meghibásodás esetén lépjen kapcsolatba velünk a Kapcsolat menün keresztül vagy a +36 53 200108-es telefonon és tájékoztatjuk a teendőkről.
- A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra vagy károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a termékhez mellékelt használati útmutatót!
FIGYELEM! Kérjük, hogy mielőtt visszaküldi a készüléket vegye elő a készülék használati útmutatóját és olvassa végig a Hibakeresés című fejezetet. Bizonyosodjon meg arról, hogy a legalapvetőbb hibaforrásokat megszüntette!
Tapasztalataink szerint a szervizünkbe “hiba miatt” küldött készülékek mintegy 95%-a esetén a készülék teljesen hibamentes és normálisan funkcionál.
A felhasználó által leírt jelenségek mögött tehát nincs készülék meghibásodás, nincs javítandó! A leggyakoribb felhasználói hibák a következők:
- hibás hálózati dugaljban próbálják (amiben nincs áram),
- lemerült az elem vagy akku (és a készülék nem reagál),
- fordított polaritással tették be az elemeket,
- olyan elektromos hálózatban használják, mely nem védett áramszünet vagy áramingadozás ellen, így a készülék biztonsági rendszere egy pillanatnyi áramszünettől kikapcsol,
- az elektróda és a kábelek nincsenek teljesen összedugva és nem érintkeznek (nem indul a kezelés),
- az elektroterápiás kezelést anélkül próbálják, hogy az elektródákat a bőrre helyeznék és kábellel csatlakoztatnák a készülékhez,
- továbbá nem megfelelő használat (pl. olyan programot próbálnak elindítani, ami az adott kiegészítővel nem működik),
- stb.
Az ilyen hibákkal kapcsolatos munka és visszaküldés nem tartozik a garanciális ellátás körébe! Amennyiben a szervizbe küldött készülék javítást nem igényel, úgy készülékenként bruttó 5000,- Ft átvizsgálási díjat számítunk fel és a visszajuttatás szállítási és utánvét költségeit is kiszámlázzuk.
Garancia érvényesítését kizáró okok
- Ha a hiba a termék nem megfelelő szállítása, tárolása, üzembe helyezése, nem szakszerű karbantartása miatt következett be;
- Ha a termék hibája nem rendeltetésszerű vagy a használati útmutatóban leírtaktól eltérő használat miatt keletkezett: nem megfelelő, nem szakszerű kezelés, mechanikai sérülés vagy egyéb külső tényező (különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás, nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe - azon részébe, amely folyadékkal nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése, tűzzel való érintkezés);
- Ha a termékmeghibásodás oka telepítési és/vagy üzembe helyezési hiba (különösen, de nem kizárólagosan: a fali csatlakozó vagy egyéb hálózati csatlakozó földelésének hiánya, a terméknek az elektromos hálózathoz való csatlakoztatása és eltávolítása nem kikapcsolt/nem áramtalanított állapotban,) vagy tápfeszültség ingadozása;
- Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat megbontása), amelyek a forgalmazóval kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak;
- A termék sorozatszámának eltávolítása vagy megváltoztatása;
- Ha a termék hibáját elemi vagy természeti csapás okozta;
- A Scart, mint forgalmazó nem felel a termék által tárolt adatok vagy információk elvesztéséért illetve az ennek okán a Fogyasztót ért bárminemű kárért;
- A Scart, mint forgalmazó nem felel a biztonsági kódok/egyéb ilyen jellegű biztonsági jelszavak feloldódásáért vagy nem megfelelő működéséért, valamint az abból eredő kárért.
A vásárló (Fogyasztó) kötelezettségei:
- Kérjük, a terméket csak megfelelő földeléssel ellátott fali csatlakozó, elektromos hálózat útján használja és a gyártócímkén és/vagy a használati utasításban feltüntetett névleges feszültéggel üzemeltesse;
- Egyszer használatos elemeket soha ne helyezzen töltőbe!
- Kérjük, kizárólag a készülékhez tartozó eredeti kábelt/kábeleket és tartozékokat használja;
- A termék használati útmutatójában leírtakat kérjük tartsa be;
- A termékhez tartozó releváns dokumentációt a jótállási idő végéig őrizze meg;
Szervizbe juttatáshoz szükséges információ
- A garanciális kifogással érintett terméket a szervizbe annak minden, a vásárláskor megkapott tartozékával küldje be/juttassa el.
- A szervizbe juttatás költsége Önt terheli. Ne küldjön csomagot utánvéttel, mert nem vesszük át.
- Cím: Scart Kft, Ügyfélszolgálat 2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39. Nyitva H-P 8:00-14:00
Egyéb fontos információk:
- Az a garanciális igény elutasításra kerül, amely a termék nem megfelelő tárolásából keletkezett, különösen, de nem kizárólagosan: repedés, törés, elgörbült, leválasztott vagy hiányzó/hiányos elemek, tűzzel, folyadékkal, savval történt érintkezés nyomai;
- Amennyiben lehetséges a terméket az eredeti (vagy ahhoz hasonló) csomagolásában küldje vissza annak érdekében, hogy a szállítás során a termék biztonsága és sértetlensége biztosított legyen;
- Illetéktelen szerviztevékenység, konfigurációs változtatások és nem megfelelő vagy engedély nélküli szoftverek alkalmazása illetve használata mentesíti a Forgalmazót a jótállási kötelezettség alól;
- A forgalmazó által biztosított jótállás nem érinti a Fogyasztónak a hatályos magyar jogszabályok által biztosított jogait;
- Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.