Garancia és Szerviz
Jelen garanciális feltételek a Scart Kft (2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39.) (a továbbiakban: Scart vagy Forgalmazó) által üzemeltetett kereskedelmi portálon vásárolt, a Scart által forgalmazott termékekre vonatkoznak.
Áruházunkban forgalmazott termékekre a törvényben előírt tartamú garanciát vállaljuk, melynek időtartama általában
- készülékek: 12-36 hónap
- tartozékok, kábelek, érzékelők, akkumulátorok: 6 hónap
- a tölthető elemekre 3 hónap szavatosság vonatkozik
- garancia nem vonatkozik az alábbi terméktípusokra: egyszer használatos anyagok, gélek, krémek, öntapadó elektródák, testfelszínnel érintkező anyagok, higiéniai termékek, stb.
Fontos információk
- Az általunk kibocsátott számla egyben garancialevél is. A garanciális kötelezettségeink ettől érvényesek, nincs szüksége más dokumentumra, további "bizonyítékra".
- A termék számláján rögzítésre kerül a termék gyári száma. Kérjük, hogy ügyeljen arra, hogy a készüléke gyáriszámát tartalmazó matricát megőrizze.
- A termékre vállalt garanciaidőt a termékre vonatkozó számlán feltüntetjük.
- A garancia kezdete a számla kiállításának dátuma.
- Gyári számmal rendelkező termékkel kapcsolatos garanciális probléma esetén Önnek nem szükséges számlamásolatot vagy garancialevelet bemutatni, elegendő a termék gyári számára hivatkozni.
- Rendszerünkben azonosítani tudjuk a termékkel kapcsolatos adatokat és a garancia érvényességét.
- A forgalmazott termékek többsége vonatkozásában cégünk biztosítja a garanciaidőn túli meghibásodásokra vonatkozó szervizt.
- Meghibásodás esetén lépjen kapcsolatba velünk a Kapcsolat menün keresztül vagy a +36 53 200108-es telefonon és tájékoztatjuk a teendőkről.
- A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra vagy károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a termékhez mellékelt használati útmutatót!
Garancia érvényesítését kizáró okok
- Ha a hiba a termék nem megfelelő szállítása, tárolása, üzembe helyezése, nem szakszerű karbantartása miatt következett be;
- Ha a termék hibája nem rendeltetésszerű vagy a használati útmutatóban leírtaktól eltérő használat miatt keletkezett: nem megfelelő, nem szakszerű kezelés, mechanikai sérülés vagy egyéb külső tényező (különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás, nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe - azon részébe, amely folyadékkal nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése, tűzzel való érintkezés);
- Ha a termékmeghibásodás oka telepítési és/vagy üzembe helyezési hiba (különösen, de nem kizárólagosan: a fali csatlakozó vagy egyéb hálózati csatlakozó földelésének hiánya, a terméknek az elektromos hálózathoz való csatlakoztatása és eltávolítása nem kikapcsolt/nem áramtalanított állapotban,) vagy tápfeszültség ingadozása;
- Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat megbontása), amelyek a forgalmazóval kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak;
- A termék sorozatszámának eltávolítása vagy megváltoztatatása;
- Ha a termék hibáját elemi vagy természeti csapás okozta;
- A Scart, mint forgalmazó nem felel a termék által tárolt adatok vagy információk elvesztéséért illetve az ennek okán a Fogyasztót ért bárminemű kárért;
- A Scart, mint forgalmazó nem felel a biztonsági kódok/egyéb ilyen jellegű biztonsági jelszavak feloldódásáért vagy nem megfelelő működéséért, valamint az abból eredő kárért.
A vásárló (Fogyasztó) kötelezettségei:
- Kérjük, a terméket csak megfelelő földeléssel ellátott fali csatlakozó, elektromos hálózat útján használja és a gyártócímkén és/vagy a használati utasításban feltüntetett névleges feszültéggel üzemeltesse;
- Egyszer használatos elemeket soha ne helyezzen töltőbe!
- Kérjük, kizárólag a készülékhez tartozó eredeti kábelt/kábeleket és tartozékokat használja;
- A termék használati útmutatójában leírtakat kérjük tartsa be;
- A termékhez tartozó releváns dokumentációt a jótállási idő végéig őrizze meg;
Szervizbe juttatáshoz szükséges információ
- A garanciális kifogással érintett terméket a szervizbe annak minden, a vásárláskor megkapott tartozékával küldje be/juttassa el.
- A szervizbe juttatás költsége Önt terheli. Ne küldjön csomagot utánvéttel, mert nem vesszük át.
- Cím: Scart Kft, Ügyfélszolgálat 2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39. Nyitva H-P 8:00-14:00
Egyéb fontos információk:
- Az a garanciális igény elutasításra kerül, amely a termék nem megfelelő tárolásából keletkezett, különösen, de nem kizárólagosan: repedés, törés, elgörbült, leválasztott vagy hiányzó/hiányos elemek, tűzzel, folyadékkal, savval történt érintkezés nyomai;
- Amennyiben lehetséges a terméket az eredeti (vagy ahhoz hasonló) csomagolásában küldje vissza annak érdekében, hogy a szállítás során a termék biztonsága és sértetlensége biztosított legyen;
- Illetéktelen szerviztevékenység, konfigurációs változtatások és nem megfelelő vagy engedély nélküli szoftverek alkalmazása illetve használata mentesíti a Forgalmazót a jótállási kötelezettség alól;
- A forgalmazó által biztosított jótállás nem érinti a Fogyasztónak a hatályos magyar jogszabályok által biztosított jogait;
- Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.